wouaf ouaf?

Modérateurs : alfkawa, pollux, donati, Modérateurs

mvicsolo
Super Motard
Super Motard

wouaf ouaf?

Messagepar mvicsolo » 19 févr. 2007, 20:50

J'ai encore une question pour Mr Fluffly et son british dog! (les autres peuvent donner leur avis!!)
Est-ce-que tous les garett T2 sont semblables au niveaux des brides? Celui de la Uno turbo Ie (essence..) conviendra-t-il?...parce que c'est celui que j'ai trouvé.
Merci à tous pour l'intêret que vous portez à ma cause et à la 125 Virago (si seulement le ramage valait le plumage!!)

Are all Garett T2 similars? Is the Uno Turbo Ie's Garett good for the Kawa? This is the only one I'haved found. So, thank you very very much to you for your advices.
Nice to meet you.
Victor.

cr491
Empereur des Motards
Empereur des Motards

Re : wouaf ouaf?

Messagepar cr491 » 19 févr. 2007, 21:27

C'est la bride de fixation dont tu veux savoir si c'est la meme sur tous les T2?
You want to know if the braket is alway the same for all the T2, right?

MrFluffy
Super Motard
Super Motard

Messagepar MrFluffy » 19 févr. 2007, 21:53

Heh, vous devez faire le morceau pour monter le turbo…
Pour l'uno, elle est venue avec plus d'une modèle et spécifications de turbo, selon lequel le modèle elle était. Les uno tôt sont venus avec un IHI turbo, et plus tard un T2 dans .48, un t25 dans .48 et moi croyons qu'un T2 dans .60...

Look at the intake housing (the aluminium one), if she is a t2 with .48 housing (it is written .48 on the housing in the casting marks), you have found the turbo that others have used...

MrFluffy
Super Motard
Super Motard

Messagepar MrFluffy » 19 févr. 2007, 22:12

You need one of these but for a t2 :-
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T-3-T ... 8224QQrdZ1
If you email a few vendors on ebay, Im sure one will make up one for a t2,
However, get the turbo, trace out the pattern off her onto some steel, and get cutting, or find someone with a plasma cutter.

As it happens, I DO have a dog called turbo, he is a black labrador, and is most definately assisted by extra pressure at the rear :)